Yhdistyksemme on perheiden tukena erilaisissa toiminnoissa.

Perhekahvila

Perhekahviloihin ovat kaikki perheet tervetulleita. Tervetulleita ovat myös isovanhemmat, kummit, odottajat ja kaikki lapsille tärkeät ihmiset. Perhekahvilassa voi tutustua alueen muihin, samassa elämäntilanteessa oleviin lapsiperheisiin. Vanhemmat ja lapset saavat vertaisseuraa. Perhekahvilassa jutellaan ja kahvitellaan, leikitään lasten kanssa tai kuullaan asiantuntija-alustuksia.

Perhekahvila kokoontuu torstaisin 11.01.2024 alkaen klo. 9-11.

Osoite on Erämiehenkatu 6, jälkkärin tilat katutasossa, rakennuksen vasemmassa päädyssä.

Tervetuloa mukaan!

Tarjolla kahvia, teetä, mehua ja jotain pientä syötävää. Budjetin karttuessa ylläreitä. Omia herkkujakin (esimerkiksi leipomuksia) saa halutessaan tuoda yhteisesti tarjolle.

Osallistuminen on maksutonta eikä vaadi ennakkoilmoittautumista.

Perhekahvilaa vetävät vapaaehtoiset. Toivotamme tervetulleeksi kaikki uudet vetäjät mukaan toimintaan!